HomePortalLatest imagesRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password

 

 Aanmelden op Mont Royal

Go down 
+9
Cath
Raghnal
Ulfrick of Loxley
Caell
Vincent
Zomolz
Carisse
karel.
Hendrick
13 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Hendrick
Head Security
Hendrick


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 2012-03-18

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyThu Apr 12 2012, 13:01

Net buiten Leiden ligt de landelijke villa Mont Royal. Het domein wordt afgebakend door een drie meter hoge stenen muur met als enige toegang een dubbel ijzeren poort welke wordt bewaakt door Hendrick, de hoofdwachter.

Gegroet bezoeker, en welkom op Mont Royal. Dit terrein staat onder beheer van de familie Delasta, indien u toegang wenst te verkrijgen, dient u dit formuliertje  in te vullen*. Indien de familie u verwacht zal u zo snel mogelijk toegang worden verleend tot het domein.

Ik wens u ten slotte nog een aangenaam verblijf!



__________________________
*Gelieve u aan te melden onder uw IG naam. Na registratie stuur je een IG duifje naar 'Distan' of indien niet beschikbaar richting 'Raghnal'. Alle extra informatie die je geeft, draagt bij tot een snellere toelating! Wanneer je aanmelding bekeken, krijg je een IG antwoord terug en wordt je account hier al dan niet geactiveerd, vanaf dan kan u zich melden aan de poort!
OPGELET: géén IG duifje maakt het mogelijk dat je registratieaanvraag over het hoofd wordt gezien, geen uitzonderingen.
Back to top Go down
karel.




Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 2012-05-31

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyThu May 31 2012, 19:47

komt aangewandeld met zijn bagage volledig in wapenuitrusting en klopt aan de poort

ik ben karel met de punt en ik zou graag naar binnen gaan
Back to top Go down
Hendrick
Head Security
Hendrick


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 2012-03-18

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyFri Jun 01 2012, 16:10

ik ben karel met de punt en ik zou graag naar binnen gaan

Goedendag heerschap, u werd inderdaad verwacht. Ik zal iemand bij u roepen om u naar de correcte ruimtes te begeleiden.

Hendrick roept met een handgebaar een andere bewaker bij zich. De geroepene knikt na het krijgen van de instructies en gebaart Karel hem te volgen.
Back to top Go down
karel.




Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 2012-05-31

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptySat Jun 02 2012, 14:04

buigt voor hendrik en volgt de bewaker
Back to top Go down
Carisse




Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 2012-06-24

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyMon Jun 25 2012, 11:07

Het was slechts een korte reis geweest naar Mont Royal. Feitelijk had ze geen idee wat er aan te treffen, maar echt bang was ze nu ook weer niet aan gelegd, dus was ze die ochtend met goede moed vertrokken. Nu ze aan was gekomen stopte ze met haar paard voor de poorten en glimlachte naar de wachter.

Gegroet mijn beste. Carisse van Marum. Ik ben hier op uitnodiging.
Back to top Go down
Hendrick
Head Security
Hendrick


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 2012-03-18

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyMon Jun 25 2012, 11:26

Buiten het toegang verlenen van inmiddels bekende gezichten, had Hendrick niet veel te doen. Hij keek dan ook lichtjes verbaasd op toen hij werd aangesproken. Nadat de Dame haarzelf had voorgesteld sprong Hendrick recht, legde het mes en vervormd blokje hout weg en maakte een iets diepere buiging. Hij herkende haar van de beschrijving van zijn werkgever. Goedemorgen vrouwe, wij keken inderdaad uit naar uw komst. Rustig kwam hij terug recht en keek haar vriendelijke aan.

Ik zal u persoonlijk naar het gebouw begeleiden. Als u zo vriendelijk wilt zijn? ..Met een handgebaar nodigde hij haar uit te volgen. ... Volgt u mij, alstublieft.
Back to top Go down
Carisse




Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 2012-06-24

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyMon Jun 25 2012, 11:50

Carisse grijnsde eens wanneer de poortwachter haar verwelkomde. Ze sprong van haar paard en liep naar de man toe welke zei haar naar het gebouw te brengen. Ze knikte een keer en liep met hem mee.
Back to top Go down
Zomolz

Zomolz


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 2012-06-27

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyThu Jun 28 2012, 14:25

Meteen nadat de rechtszaken geregeld waren sprong Lucian op zijn paard en reed af naar Mont Royal. Eenmaal gerarriveerd sprak hij de eerste beste persoon aan die voor de poort stond.

Gegroet beste heer. Mijn naam is Lucian Seth DeValois en ik ben hier op uitnodiging van Distan Delasta.

Geduldig wacht Lucian af op een reactie van de heer en hoe het vanaf hier verder gaat.
Back to top Go down
Hendrick
Head Security
Hendrick


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 2012-03-18

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyThu Jun 28 2012, 19:09

Hendrick glimlachte vriendelijk naar de nieuwkomer met een daaropvolgende korte buiging.

Het is een genoegen u hier te kunnen ontvangen, heer.
Volgt u mij alstublieft, ik zal uw arriveren aankondigen.
Back to top Go down
Zomolz

Zomolz


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 2012-06-27

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyFri Jun 29 2012, 11:42

Zonder verder iets te zeggen hopt Lucian van zijn paard en volgt de wachter naar binnen.
Back to top Go down
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 2012-08-21
Age : 1009
Location : 2 Kingsway, Leiden

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyTue Aug 21 2012, 23:31

Vincent was op weg gegaan naar Mont Royal op uitnodiging van Distan Delasta, hij was al een tijdje op weg toen na een mooie dag de avond viel, de zon ging onder, het werd donker en de wind deed de bladeren van de struiken en bomen ritselen. Vincent reed op zijn zwarte paard en volgde de weg richting Mont royal, hij voelde zich op zijn gemak in het donker met de maan en de sterren boven hem die over hem leken te waken. In de verte zag hij de muren al staan, het was nu niet ver meer naar het kasteel, zei hij tegen zichzelf, en reed rustig door tot hij bij de poort aan kwam.

Back to top Go down
Hendrick
Head Security
Hendrick


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 2012-03-18

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyThu Aug 23 2012, 00:01

Gedreun weerklonk door de nachtelijke stilte, luid genoeg om de enige aanwezige uit z’n slaap te halen. Hendrick deed zijn ogen open. Het duurde even vooraleer hij zichzelf had georiënteerd. De zon was verdwenen, nacht had zijn intreden gemaakt en het kon ook niet anders dan dat hij net nu gestoord zou worden. Wat bezielde deze onbekende toch, zelfs een bewaker moest af en toe zijn ogen sluiten! Mopperend kwam Hendrick recht. Na zijn zwaard te hebben omgegespt stapte hij z’n kleine hut, gelegen aan de muur op een tiental meter van de poort, uit.

De dreunen werden luider, begonnen te vertragen en stopte uiteindelijk. Aangekomen aan het smeedijzeren hek, keek Hendrick op naar een zwart paard met een tot nu toe onbekende ruiter. Vertwijfeld schraapte Hendrick aan de onderkant van zijn kin en keek de bezoeker verdoofd aan.


Wa mot je?

Iets boertiger als anders vroeg Hendrick de man zichzelf bekend te maken. Er waren nog enkele meters en het hek tussen hen, toch vertrouwde de bewaker het niet en liet voorzichtig zijn hand afglijden naar de greep van zijn wapen, wachtend op antwoord.
Back to top Go down
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 2012-08-21
Age : 1009
Location : 2 Kingsway, Leiden

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyThu Aug 23 2012, 14:25

Toen Vincent voor het hek stil stond kwam er een gedaante op hem aflopen aan de andere kant van het hek, naarmate de gedaante dichterbij kwam kom hij zien dat het een vrij grote man was met lichtgekleurd haar, toen klonk zijn stem.

Wat mot je?

Vincent vond het een beetje een onbeschaafde reactie, maar over dat soort dingen had hij zich nooit erg druk gemaakt, en zo deze keer ook niet.


Gegroet heer, ik neem aan dat u de wachter bent. Ik ben Vincent von Essen, ik ben hierheen gekomen op uitnodiging van de Heer Distan Delasta.
Back to top Go down
Caell

Caell


Aantal berichten : 303
Registratiedatum : 2012-08-23

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyThu Aug 23 2012, 18:57

Sir_Kaas was op zijn gemakje aan het wandelen naar het kasteel van Mont Royal,hij had een uitnodiging en was op zoek naar een avontuur.

Hij riep de wachter en vertelde hem meteen dat hij een uitnodiging had.
Back to top Go down
Hendrick
Head Security
Hendrick


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 2012-03-18

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Aanmeldingen aan de poort archief   Aanmelden op Mont Royal EmptyThu Aug 23 2012, 19:04

Gegroet heer, ik neem aan dat u de wachter bent. Ik ben Vincent von Essen, ik ben hierheen gekomen op uitnodiging van de Heer Distan Delasta.

Hendrick knikte kort. Veel toevallige voorbijgangers zag je niet in deze omgeving, dus dat Mont Royal de bedoelde eindbestemming voor deze reiziger was, kwam niet als een verassing. Hendrick keek de man een laatste maal onderzoekend aan en graaide toen naar zijn sleutelbos. Een zware, zwarte sleutel werd gekozen en enkele seconde later tikte het massieve slot dat het hek vergrendelde open. Hendrick twijfelde een laatste seconde. Zonder enige echte identificatie te zien, ging hij deze man toegang verlenen tot de grond van de familie Delasta. De onzekerheid hield niet lang stand en nonchalant trok hij aan het hek dat piepend in beweging kwam. Veel zou deze man toch niet kunnen uithalen. Hij was alleen en leek niet echt op t type dat moeilijkheden zou brengen. Met een handbeweging maakte de wachter duidelijk dat Vincent het gebied kon betreden.


Loop maar door, u kan uw paard hier laten staan.

Hendrick wees vervolgens in richting van het huis, waar nog enkele lichten leken te branden.

Klop enkele keren aan en wacht af. U zal daar verder geholpen worden.
Back to top Go down
Ulfrick of Loxley

Ulfrick of Loxley


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 2013-02-17
Location : 2 Church Road Leiden

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptySun Feb 17 2013, 20:36

Ulfrick loopt naar het bewakershokjr naast de poort en fluistert iets tegen de bewaker

ik ken de heer simon welke me de wegbeschrijving heeft gegeven naar hier, ik moest naar Distan vragen
Back to top Go down
Ulfrick of Loxley

Ulfrick of Loxley


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 2013-02-17
Location : 2 Church Road Leiden

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyMon Feb 18 2013, 20:40

Vraagt nogmaals aan depportwachter als hij met Distan zou mogen spreken.
Back to top Go down
Raghnal
Chief
Raghnal


Aantal berichten : 1096
Registratiedatum : 2010-11-30
Age : 823

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyTue Feb 19 2013, 19:37

Hij dacht even rustig papierwerk te kunnen voltooien maar dit is blijkbaar niet het geval aangezien een bewaker hem komt melden dat er een onbekende bezoeker is op het terrein. Lichtjes geagiteerd wandelt hij samen met de wachter richting de poorten, de onbekende man is geflankeerd door 2 wachters. Raghnal bekijkt hem van kop tot teen maar herkent hem niet.

Hmm, wie bent u en wat is het doel van uw bezoek?
Back to top Go down
Ulfrick of Loxley

Ulfrick of Loxley


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 2013-02-17
Location : 2 Church Road Leiden

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyTue Feb 19 2013, 21:54

Heer Raghnal, ik zou me graag aanmelden in een meer private ruimte om bepaalde zaken te bespreken.
Back to top Go down
Zomolz

Zomolz


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 2012-06-27

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyWed May 01 2013, 23:14

Vanuit de verte ziet Lucian Mont Royal al liggen. Hij was lange tijd weg geweest en er was veel gebeurd. Nieuws over acties van de Shaded Brethren hadden hem bereikt in het klooster en hij hooptte iemand te vinden waar hij mee kon bijpraten.
Aangekomen bij de poort wachtte Lucian op de poortwachter.
Back to top Go down
Cath

Cath


Aantal berichten : 1510
Registratiedatum : 2013-06-13

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyThu Jun 13 2013, 21:45

Met verbazing leest ze de uitnodiging in zijn brief. De eerste brief is van haar hand gekomen om hem te feliciteren met de verkiezingen in Holland. Met verbazing hoorde ze ze uitslag aan. Nooit gedacht, maar zo waren er wel meer gebeurtenissen die ze nooit voorspelt zou hebben.
Ze hebben elkaar ontmoet in Sothis haar herberg en er was een klik. Geen idee waarom. Het was een dans met hem die ze niet zal vergeten. Anders dan op een bal. Gewoon in een herberg!
Een stuk perkament is retour gegaan om in te gaan op zijn uitnodiging om te gaan jagen. Hoe het ter sprake is gekomen weet ze niet meer. Enkel dat ze hem heeft geschreven hoe ze vroeger van de jacht kon genieten. Samen met haar vader. Haar moeder vond het niks. De vrijheid op zo'n moment. Twijfel is er dus niet geweest.
Nadat ze een bevestiging heeft gekregen en een routebeschrijving waar ze moet zijn gaat ze op weg. Het is een lange reis, maar ze heeft er zin in.
Poorten doemen op en ze slikt zichtbaar. De koetsier mindert vaart en hij hoort hem praten met iemand. Ongeduldig wacht ze het allemaal af.

Back to top Go down
Hendrick
Head Security
Hendrick


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 2012-03-18

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyFri Jun 14 2013, 14:08

Goed geluimd marcheert Hendrick in een fors tempo door de gangen van Mont Royal. Een brede grijns versiert zijn gelaat terwijl hij de massieve voordeur opent en het binnenplein op stapt. Het is een prachtige dag. De zon staat hoog, slechts een zwak zomerbriesje glijdt verkoelend over het landschap en op enkele dunne witte hoopjes na kleurt de lucht stralend blauw. Vandaag is het Hendrick's eerste dag in zijn nieuwe functie 'Hoofd beveiliging'. De titel verschilt dan niet veel van de oude, het zijn echter de bijkomende privéleges die het 'em maken. Het oude hutje aan de kant van het domein werd ingewisseld voor een kamertje in de villa zelf, zijn loon verdubbeld en het beste van al, zijn werk gehalveerd. Vanaf vandaag is hij degene die de taken verdeelt en een ander die ze maar uitvoert! De financiële boost komt ook niet ongelegen. Slechts enkele weken terug had hij een oudere weduwe ontmoet op de markt en het klikte meteen. Jammer genoeg is zo nog al veeleisend in de portemonnee, maar ook dat is nu geen probleem meer. Ja, de veredelde wachter voelt het aan zijn blaas, dit zijn de eerste stappen naar de top!


Het is met dit ongezien goed humeur dat Hendrick zijn ronde doet en uiteindelijk de hoofdpoort bereikt. Met enige dosis verbazing nadert Hendrick het tafereel. De wachter van dienst blijkt al in gesprek met de koetsier maar weet duidelijk niet goed wat ermee aan te vangen. De laatste weken was het rustig op het domein. Mensen komen en gaan maar de overliggende sfeer voelde anders, meer ontspannen. Geen gekke toestanden, geen hoge staat van paraatheid en geen vreemde bezoekjes. Het is dan ook om deze reden dat de onaangekondigde koets enkele vraagtekens oproept. 

Goede middag beste man! Wat of wie brengt u naar Mont Royal? De vraag werd zakelijk gesteld en met een glimlachje kijkt de hoofdwachter de koetsier aan, oprecht benieuwd naar het antwoord.
Back to top Go down
Cath

Cath


Aantal berichten : 1510
Registratiedatum : 2013-06-13

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyFri Jun 14 2013, 15:23

Het geroezemoes van stemmen hoort Cath op de achtergrond. Ze is een boek aan het lezen om de tijd van de rit te doden. Ze weet dat ze bij de poort staan, dat heeft ze nog meegekregen. Het boek is spannend en ze wil er zo lang mogelijk in blijven lezen. Ze zit met opgetrokken knieën en een hand die met een pluk haar aan het spelen is te lezen. Haar ogen stoppen met het glijden over de letters als ze een derde stem hoort. Hij vraagt of alles lukt en dat begint ze zich nu ook af te vragen. Waarom mogen ze niet door? Hij heeft haar toch uitgenodigd en dan moeten ze zo’n tijd voor de poort wachten. Ze sluit haar boek en legt het naast zich neer. Met behendigheid brengt ze haar kapsel op orde. Na het krullen draaien wat ze een tijd heeft gedaan zit het niet meer zoals het moet. Ervaring genoeg om het even snel in orde te brengen. Ze zet haar voeten op de vloer van de koets en deze schommelt zachtjes onder haar beweging als ze naar voren buigt om het handvat van het deurtje vastpakt en het deurtje opent. Voorzichtig duwt ze het deurtje verder open en ze kijkt naar buiten en ziet twee wachters staan. Er is een duidelijk verschil te zien. De ene staat duidelijk hoger op de ladder dan de andere. Hoewel ze er wel beide verzorgt uitzien.
Ze leunt wat tegen de deurpost en bekijkt alles met een blik vol zelfvertrouwen in haar ogen. Iedereen herkent die uitstraling en vaak is ze ten onrechte uitgemaakt voor arrogant nest. Hoewel ze weldegelijk een verwende jonge vrouw is. Haar koetsier legt uit wie ze zijn en door wie ze uitgenodigd zijn. De waarom kan de koetsier ook niet vertellen.
Ze is het wachten zat en ze kucht zodat ze de aandacht naar zich toe kan trekken. Tegelijk zet ze een stralende glimlach op. Een die ze wel vaker heeft gebruikt en dan vooral bij haar vader als ze weer is iets wilde hebben. Haar blik blijft rusten op de man waarvan zij denkt dat hij boven de andere staat. Met zelfverzekerdheid begint ze te praten.
Heer, zijn er problemen? Ik ben hier, zoals mijn koetsier al aangaf, op uitnodiging van Distan Delasta. Hij weet dat ik vandaag aan zouden komen. Heeft hij niets aan u doorgegeven? De toon klinkt vragend en verbazend tegelijk. Zou hij het vergeten zijn? Zou zij een verkeerde planning gemaakt hebben?
Back to top Go down
Hendrick
Head Security
Hendrick


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 2012-03-18

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyFri Jun 14 2013, 16:36

Slechts half geïnteresseerd luistert Hendrick naar de koetsier. De genoemde naam zegt de hoofdwachter niet veel en het is niet de eerste keer dat er iemand opdaagt onder het mom van uitgenodigd te zijn. Met zijn gedachten al bij het inrichten van zijn nieuwe vertrekken knikt Hendrick enkele malen en wendt zich vervolgens nonchalant tot zijn collega. Enkele korte, onhoorbare instructies worden uitgewisseld waarop Hendrick afwezig naar de koetsier glimlacht. Even geduld, ik ga het verhaal verifiëren. Niet gehaast zet de hoofdwachter zich terug in gang maar na slechts enkele stappen richting de poort, klinkt een heldere vrouwenstem. Nieuwsgierig draait Hendrik zich terug om en slaagt er slechts gedeeltelijk in de spontane frons die op zijn gelaat verscheen, te onderdrukken. Een mooie jonge vrouw, naar schatting tegen haar twintig, was net uit de koets verschenen. Wel gekleed, met een vriendelijke maar eigenwijze uitdrukking op haar snoet spreekt ze hem aan. Het kost Hendrick enkele tellen zich te herpakken, niet dat hij niet gewend was aan vrouwelijk schoon maar voor zover dat hij had ingeschat zat er een of andere oude politicus in die koets. Euhm. Een klein buiginkje volgt. Mijn excuses vrouwe, het gebeurt soms dat sommige dingen niet worden doorgegeven en bij twijfel controleren wij alles graag twee keer. Maar euh, rij anders het binnenplein maar op, ik begeleid u wel en kondig uw arriveren aan. Met een warme glimlach kijkt hij de jonge vrouw aan en maakt een uitnodigend gebaar hem te volgen. Een bevelend hoofgebaar naar de tweede wachter volgt waarop die de poorten met enig gepiep en gezucht open smijt. Als deze dame inderdaad voor Distan zelf komt, zou het hem serieus wat krediet kunnen kosten haar te lang te laten wachten, iets waar Hendrick niet veel voor voelt. Mocht het mis gaan kan hij het altijd op de rookie wachter steken. Een grijnsje verschijnt terwijl de hoofdwachter de oprijlaan opwandelt, even achteruit kijkend of de koets volgt. 
Back to top Go down
Cath

Cath


Aantal berichten : 1510
Registratiedatum : 2013-06-13

Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal EmptyFri Jun 14 2013, 22:46

Vreemd dat de wachters het niet weten dat ze zou komen. Ze had bij haar arriveren van alles verwacht maar dit toch niet. Ze is blij dat ze door mogen rijden in elk geval bij de poort weg. Kan ze eindelijk haar benen strekken en uit de koets vandaan. Ze had liever zelf gereden, maar de afstand die ze moest afleggen was veel te groot om dat te paard te doen. En het boek. Nadat ze de wachter nog een glimlach heeft geschonken gaat ze weer zitten en haar hand beweegt naar het boek en ze pakt het. Ze zal het straks aan de koetsier geven en deze zal er wel voor zorgen dat het niet kwijt raakt. Nadat de poort is geopend komt de koets weer in beweging. Langzaam wordt de wachter gevolgd tot ze weer stil komen te staan. Ze hoort de koetsier van de bok af springen en een paar tellen later wordt het deurtje weer geopend en wordt haar een hand aangereikt. Ze pakt de hand vast en stapt voorzichtig de koets uit. Haar jurk sleept een tel achter haar aan en valt dan op de grond. Ze kijkt achterom of alles goed zit en dan laat ze haar blik over de binnenplaats glijden. Het ziet er netjes uit allemaal. Ze weet niet of het aan haar verwachtingen voldoet. Ze had geen idee wat ze had moeten verwachten. Ze zet een paar stappen zodat ze langs de koets kan kijken. Zo nieuwsgierig altijd naar alles om zich heen. Zo dromerig hoe ze stond te kijken, zo onverwachts richt ze zich weer op de wachter. Met een kleine glimlach om haar lippen en met haar grote fel blauwe ogen kijkt ze hem weer aan. Zullen we? Of moet ik hier even wachten tot u Distan van mijn aankomt op de hoogte brengt?
Back to top Go down
Sponsored content





Aanmelden op Mont Royal Empty
PostSubject: Re: Aanmelden op Mont Royal   Aanmelden op Mont Royal Empty

Back to top Go down
 
Aanmelden op Mont Royal
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mont Royal :: Mont Royal (Leiden) :: The Gates - De Poorten-
Jump to: